August 8, 2013

Summer colours

Another dress-inspired design ! I don’t know why, but sometimes I prefer my nails to match what I’m wearing. This happens seldom, on special occasions, when I know that the next day I will change my manicure to something that is easier to match. However, I chose to wear this manicure for a whole week, because I felt like it was a gorgeous colour combination for the summer time, no matter what I wore.

Încă un model inspirat de o rochie ! Nu ştiu din ce motiv, dar uneori prefer să îmi asortez unghiile cu ceea ce port. Asta se întâmplă rar, la ocazii speciale, atunci când ştiu că a doua zi îmi voi schimba manichiura cu ceva mai uşor de asortat. Cu toate acestea, am ales să port această manichiură o săptămână întreagă, deoarece am fost de părere că este o combinaţie superbă de culori pentru zilele de vară, indiferent cu ce m-aş fi îmbrăcat.





See here my other article on a nail art inspired by a dress.

Vezi aici celălalt articol al meu despre un model inspirat de o rochie.

0 comentarii:

Post a Comment